Peroni Nastro Azzurro aniversează 50 de ani de eleganță în stil italian

Anul acesta, Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul unu în lume, aniversează 50 de ani de eleganță în stil italian prin organizarea Anniversario Peroni, evenimentul care a recreat lumea fascinantă a anilor ’60, o perioadă a viselor împlinite, a eleganței și a stilului. Evenimentul a reunit designeri, artiști, actori, muzicieni, fotografi, oameni pasionați de povestea din spatele brand-ului Peroni. În cadrul Anniversario Peroni au fost dezvăluite lucrările artiștilor implicați în proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, având ca inspirație istoria brand-ului și Italia anilor ’60.

Pentru a aduce în actualitate elemente simbol din lumea Peroni, în luna martie a fost lansat proiectul  Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, având drept scop susținerea și promovarea artelor  tridimensionale (sculptură, obiect și land art). Șapte designeri români renumiți implicați în proiect (Vladimir Șetran, Nicolas Ciuchindel, Sebastian Bârlică, Marcel Klamer, Ion Şetran, Mihai Popescu și  Ștefan Barutcieff) au realizat obiecte de design inspirate de Peroni și de Italia anilor ’60. Lucrările finale au fost expuse aseară în cadrul evenimentului Anniversario Peroni iar demersul artistic din spatele acestora a fost explicat pe larg.

Anniversario_Peroni_3

Anniversario Peroni_2

The Speakers_Anniversario Peroni

„Să ne imaginam că ne întoarcem în timp și ne lăsăm cuceriți de frumusețea La Dolce Vita, o perioadă efervescentă și memorabilă, cum este cea a anilor ’60. Cuvintele de ordine erau simplitatea, eleganța, bunul gust, oamenii erau liberi să iubească, să viseze, să creeze. În această perioadă exuberantă s-a născut Peroni, un tribut adus stilului de viață degajat și luxos, fără emfaza sau grandoare. Cu simplitate, decență și stil. Suntem mândri că, și peste 50 de ani, am păstrat vii aceste atribute iar evenimentul Anniversario Peroni confirmă succesul de care se bucură acest brand în prezent. Suntem convinși că, și peste 50 de ani, Peroni va rămâne o emblemă pentru adevarata eleganță italiană.” – Laura Andrei, Senior Brand Manager – Ursus Breweries SA – România.

Stilul italian, indiferent că vorbim de domenii precum design, fashion, arhitectură, artă, muzică etc, și-a pus amprenta asupra artei din întreaga lume. În acest context, Peroni Nastro Azzurro este berea special creată într-o perioada în continuă schimbare, faimoasa La Dolce Vita, simbolul suprem al unui lifestyle avangardist și elegant. De-a lungul timpului, Peroni s-a dovedit a fi un brand cheie privind implicarea și susținerea inițiativelor artistice marcate prin stil și eleganță, păstrându-și autenticitatea și caracterul bine definit de la o generație la alta.

Pentru mai multe informații despre proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni puteți accesa: www.instalart.ro, https://www.facebook.com/InstalArt3D, www.peroniitaly.ro și https://www.facebook.com/PeroniRomania sau www.peronidiario.ro,  jurnalul oficial Peroni, actualizat zilnic cu opinii, interviuri, materiale dedicate.

Desingeri_Instalart_Peroni

 Anniversario_Peroni_9

Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiană numărul unu in lume. Birra Peroni a demarat producţia de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine elegantă retro, a fost lansată la nivel mondial la începutul anului 2005. România este a doua ţară din lume, după Marea Britanie, în care a fost lansată berea Peroni Nastro Azzurro. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul URSUS Breweries, o bere blondă super-premium, cu gust proaspăt şi efervescent, disponibilă îmbuteliată (33cl & 50cl) şi draught.

 Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar și Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuție pe 6 continente. Mărcile grupului includ beri premium internaționale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni  Nastro Azzurro și Pilsner Urquell, precum și o gamă excepțională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow și Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Mai multe informații despre Ursus Breweries: www.ursus-breweries.ro